Υπεύθυνοι Καθηγητές: Δήμος Δημήτριος
Βασικός Σκοπός του γραμματισμού:
Σκοπός του μαθήματος των αγγλικών είναι να καταφέρουν οι εκπαιδευόμενοι να χρησιμοποιούν στοιχειωδώς την αγγλική γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας
Εκπαιδευτικοί Στόχοι :
Ειδικότερα να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι :
- Να επικοινωνούν προφορικά με στοιχειώδη άνεση σε χώρους όπου η αγγλική χρησιμοποιείται ως γλώσσα επικοινωνίας (χαιρετισμοί, απλές συνηθισμένες ερωτήσεις κλπ).
- Να κατανοούν διάφορες πινακίδες που βρίσκονται σε πολυσύχναστους ή και τουριστικούς χώρους.
- Να κατανοούν βασικές οδηγίες χρήσης.
- Να κατανοούν ονομασίες εντολών σε ηλεκτρονικά μηχανήματα ( Η/Υ, στερεοφωνικά, ραδιόφωνα κλπ).
- Να δίνουν προφορικά ορισμένες βασικές εντολές.
- Να κάνουν, προφορικά κα γραπτά, μικρές περιγραφές.
Εκπαιδευτικό Υλικό Γραμματισμού:
Δραστηριότητες:
- Δραστηριότητα Γραφής Λόγου: “Γράφω για τον εαυτό μου” (Υπεύθυνος Καθηγητής: Δήμος Δημήτρης)
- Δραστηριότητα Γραφής Λόγου: “Ελληνικό – Αγγλικό Αλφάβητο” (Υπεύθυνος Καθηγητής: Δήμος Δημήτρης)
- Δραστηριότητα: “Σύνταξη Δίγλωσσου καταλόγου καφετέριας” (Υπεύθυνος Καθηγητής: Δήμος Δημήτρης)
Σχέδια Μαθήματος – Φύλλα Εργασίας:
- Σχέδιο Μαθήματος της διδακτικής ενότητας : “Το αγγλικό αλφάβητο” (Υπεύθυνος Καθηγητής: Δήμος Δημήτρης)
- Σχέδιο Μαθήματος : “Το ποδήλατο” και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας (Υπεύθυνος Καθηγητής: Δήμος Δημήτρης) – Φύλλο εργασίας
Εργασίες Εκπαιδευόμενων: